مرا درياب كه ديوانه وار دوستت دارم


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

از پشت شيشه هاي بزرگ دلتنگي گريه ميكنم

و آرزو ميكنم كه كاش براي يك لحظه فقط يك لحظه آغوش گرمت را احساس كنم

ميخواهم سر روي شانه هاي مهربانت بگذارم تا ديگر از گريه گم نشوم

تو مرا به ديار محبتها بردي و من صادقانه دوستت دارم..

پس بيا و در اين راه تلاش كن اگر طاقت اشكهايم را نداري

در راه عشقي پاک تر و صادقانه تر  ، زيرا كه من و تو ما شده ايم

پس نگذار زمانه ی بيرحم دلهايي را كه ز هم جدا نشدني است را به درد آورد

دلم را به تو دادم و كليدش را به سوي آسمان خوشبختي ها روانه كردم

چه شبها كه تا سحر به يادت با گونه هاي خيس از دلتنگي به سر بردم

چه روزها با خاطراتت نفس كشيدم

پس تو اي سخاوت آسماني من

مرا درياب كه ديوانه وار دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

ayda
ساعت17:08---28 شهريور 1391


امیدوارم مثل حنا با مسولیت ..

مثل کزت صبور ..

مثل ممول مهربون ..

مثل جودی شاد و سر زنده ..

و مثل سیندرلا خوشبخت باشی ..

روز دختر مبارک


arezoo
ساعت15:31---28 شهريور 1391
زندگی یعنی همین لبخند تو
عشق یعنی یک نفر مانند تو
مرحبا بر عشق، تفسیرش تویی
آفرین بر آسمان ماهش تویی

روزت مبارک آجی گلی


katy
ساعت10:07---28 شهريور 1391
ـــــــــــــــ#.,%‘#_____این___
____#.,%‘#.,%‘#____دسته گل___
____#.,%‘#.,%‘#_________تقدیم ___
____#.,#.,%.,#.,#_____________به___
________)!(____________________همه ی___
_______(----)________________________دخترا___

روز دختر مبارک.


هلیا
ساعت0:18---28 شهريور 1391

میشــــهـ اســـــــم پاکتــــو
رو دلــــ خـــــدا نوشتــــــ

میشهــــ با تو پــــــر کشیــــــد
تــــویــــــ راهــ سرنوشتــــــ

میشـــهـــ با عطـــــــر تنتــــــ
تا خــــود خـدا رسیــــــد

میشــهــــــ چشــم نازتــــــو
رو تنــــــ گلهــــا کـشیــــــد

روز دختــــــر مبارکــــــ..!


ZAHRA
ساعت19:11---27 شهريور 1391
عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری
و به تمام خواسته های زندگیت برسی
عرض تبریک به بهترین دختر دنیا
روز دختر مبارک


solaleh20
ساعت17:52---27 شهريور 1391
روزت مبارک دختر خوب ...

عسل
ساعت16:12---27 شهريور 1391
احساس تو طراوت باران است
بر زخم شکوفه های گل درمان است
هر وقت که در هوای تو میچرخم
انگار نفس کشیدنم آسان است


kiki
ساعت15:19---27 شهريور 1391
زودتر میگفتی عسیسم بیا اجی جون من تورو در یابیدم تو چی منو دریابیدییییییی؟:- ((اجی بد نمیاد پیش من

نصیبه
ساعت14:16---27 شهريور 1391
سلام. ممنون* شما صاحب اجازه ای گلم.

فــاطمهـــــ....
ساعت12:57---27 شهريور 1391
خدانکنه جیگلم!!!!!!!

arezoo
ساعت12:51---27 شهريور 1391
مــــــــــــن زود زود دلتـــــــــنگ میشــــــــــوم
تـــــــــــــــو دیــــــــــــر دیــــــــــــــــر
این دیــــــــــــــر و زودها خفــــــــــــه ام میکند
آن تایـــــــــــــــــم شو " دلتـــــــــــــــــنـــگی "


فــاطمهـــــ....
ساعت12:45---27 شهريور 1391
طوری نیست عزیزدلم

فــاطمهـــــ....
ساعت12:33---27 شهريور 1391
وای پس کیه من فک کردم تویی!!!!!!!

mahsa
ساعت9:56---27 شهريور 1391
س دوست خوبم واقعاشرمنده ک دیراومدم باورکن مشکل داشتم امادیگه هرروزسرمیزنم بازم مث همیشه قشنگ بودعزیزم

reza
ساعت7:29---27 شهريور 1391
عشق خيس شدن دو دلدار در زير باران نيست...عشق اينست که من چترم را روي دلدار بگيرم واو نبيند....نبيند وهرگز نداند که چرا در زير باران خيس نشد

مصطفی
ساعت21:56---26 شهريور 1391
دیشب که باران آمد … میخواستم سراغت را بگیرم …

اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم ، باز زیر چتر دیگرانی . . .


باران (ساعت شنی )
ساعت20:38---26 شهريور 1391
سلام مرسی اومدی دوست دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 26 شهريور 1391برچسب:, | 19:54 |
Desiner: lady skin